VW odnawia umowę z MLS

Amerykańska zawodowa ligi piłki nożnej MLS (Major League Soccer) okolejne cztery lata przedłużyła umowę sponsorską z firmą Volkswagenof America.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy, której szczegóły finansowe nie zostałyujawnione, producent samochodów zachowa status oficjalnego pojazdurozgrywek.

Auta Volkswagena będą także obecne podczas specjalnych imprezorganizowanych przez MLS, w tym z udziałem zawodników ligi. Firmabędzie także partnerem drużyny z Waszyngtonu D.C. United, a nakoszulkach jej zawodników uwidocznione będzie logo VW.

"Volkswagen od lat wspiera piłkę nożną na skalę globalną.Współpraca z MLS umacnia nasz związek z konsumentami aamerykańskiego rynku, szczególnie z rodzinami, fanami sportów orazwielokulturowymi odbiorcami. Dodatkowo agresywne plany rozwojoweMLS są bliskie naszej długoterminowej strategii rozwoju" -stwierdził Tim Ellis, wiceprezes ds. marketingu w Volkswagen ofAmerica.

Obecnie startuje 14. sezon MLS, a oprócz VW sponsorami ligi sątakie marki jak Adidas, American Airlines, Budweiser, Chase,Gatorade, The Home Depot, NAPA Auto Parts, Pepsi Co. oraz Visa.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek