W 2015 r. sprzedanych zostanie 155 mln telewizorów z dostępem do sieci

Dostęp do internetu staje się jedną z kluczowych funkcji w telewizorach z płaskimi ekranami.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza DisplaySearch prognozuje, że 27 proc. sprzedanych w 2011 roku telewizorów pełnoekranowych będzie oferowało możliwość łączenia się z internetem.

W roku 2015 na całym świecie sprzedanych ma zostać już 155 milionów tego typu odbiorników i będą one wówczas stanowić 54 proc. wszystkich sprzedanych telewizorów z płaskimi ekranami.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?