W 2015 r. sprzedanych zostanie 155 mln telewizorów z dostępem do sieci

Dostęp do internetu staje się jedną z kluczowych funkcji w telewizorach z płaskimi ekranami.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza DisplaySearch prognozuje, że 27 proc. sprzedanych w 2011 roku telewizorów pełnoekranowych będzie oferowało możliwość łączenia się z internetem.

W roku 2015 na całym świecie sprzedanych ma zostać już 155 milionów tego typu odbiorników i będą one wówczas stanowić 54 proc. wszystkich sprzedanych telewizorów z płaskimi ekranami.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały