W dentsu Polska powstała sieć pracownicza dla osób LGBTQ+

W grupie reklamowej dentsu Polska powstała dentsu Proud - sieć pracownicza, skupiona wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+ oraz osób sojuszniczych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W dentsu Polska powstała sieć pracownicza dla osób LGBTQ+

Celem sieci jest współtworzenie bezpiecznego i przyjaznego miejsca pracy, wspieranie Klientów w aktywnościach na rzecz społeczności LGBTQ+ oraz wspólne działania na rzecz widoczności postulatów tej społeczności i inspirowanie innych do budowania bardziej równościowego społeczeństwa.

Polska jest trzecim krajem w regionie EMEA dentsu (Europa, Bliski Wschód, Afryka), gdzie powstała sieć pracownicza LQBTQ+. Na tę chwilę do sieci należy 15 osób. 

Powstanie dentsu Proud w Polsce jest częścią realizacji strategii DEI w dentsu Polska i regionie CEE. Rolę chair objęła Mania Kostrzewska, DEI director w dentsu CEE, a co-chair Marcin Świejkowski, senior strategist w Denstu Creative. Rzeczniczką sieci została Anna Tokarek, która odpowiada za komunikację zewnętrzną dentsu Polska.

- Dla mnie jako dla osoby niebinarnej powstanie networku LGBTQ+ jest niezwykle ważne, bo jest kolejnym krokiem realizacji strategii DEI i budowania coraz bardziej otwartego i przyjaznego miejsca jakim jest dentsu. Dodatkowo jest po prostu wyrazem celebracji i afirmacji osób ze społeczności LGBTQ+, które pracują w dentsu, a także wszystkich osób sojuszniczych, które wspólnie z nami chcą budować różnorodną i włączającą społeczność dentsu – komentuje Mania Kostrzewska, DEI director w dentsu CEE.

Działania sieci będą skupiać się na zwiększaniu świadomości i edukacji równościowej w zakresie LGBTQ+ oraz współtworzeniu kampanii i produktów, które będą wpisywać się w szerokorozumianą inkluzywność i budowanie bardziej sprawiedliwego społeczeństwa.  Dentsu Proud będzie organizować szereg wewnętrznych i zewnętrznych spotkań i aktywności wspierających kształtowanie kultury równościowej oraz angażowanie osób sojuszniczych we wspólne działania na rzecz włączania w organizacji i poza nią. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski