Wszystkie agencje Grupy Walk ze wzrostem wpływów. Walk PR z największym zyskiem

Należące do Grupy Walk agencje zakończyły 2017 rok wzrostem przychodów. Walk Creative zwiększyła je o 41,1 proc., Walk Digital - o 27,1 proc., Walk Events o 30,1 proc., a Walk PR – o 46,1 proc. Największe wpływy miała Walk Events, zaś najwyższy zysk wypracowała agencja Walk PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wszystkie agencje Grupy Walk ze wzrostem wpływów. Walk PR z największym zyskiem
fot. Shutterstock.com

Przychody Walk Creative to 17,33 mln zł

Przychody agencji Walk Creative wyniosły na koniec 2017 roku 17,33 mln zł i były wyższe niż w 2016 roku (12,28 mln zł) o 41,1 proc.

Wzrosły również koszty działalności operacyjnej: z 12,17 mln zł do 17,06 mln zł. Agencja wydała na tzw. usługi obce 13,06 mln zł (rok wcześniej 8,99 mln zł) a na wynagrodzenia przeznaczyła 2,93 mln zł (rok wcześniej 2,52 mln zł). Na koniec ub.r. w agencji pracowało na etatach 14 osób, czyli 5 więcej niż w 2016 roku.

Zysk ze sprzedaży wzrósł rok do roku z 111,16 tys. zł do 269,13 tys. zł. Zysk brutto wyniósł 97,73 tys. zł (wobec 29,98 tys. zł rok wcześniej), a zysk netto – 46,24 tys. zł (wobec 8,46 tys. zł rok wcześniej).

Agencja na początku ub.r. przejęła od San Markos obsługę reklamową Vision Express zgodziła się na to, by klient jej wynagrodzenie uzależnił od wyników sprzedażowych. Walk Creative z sukcesem zakończyła udział w rozpoczętym w ub.r. przetargu na obsługę firmy ENEA w zakresie działań ATL i BTL - podpisała umowę o współpracy w czerwcu br.

grafika

3,75 mln zł Walk Digital

Agencja Walk Digital zarobiła na świadczonych usługach w ub.r. 3,75 mln zł, czyli 27,1 proc. więcej niż w 2016 roku (2,95 mln zł).

Koszty działalności operacyjnej wzrosły rok do roku z 2,68 mln zł do 3,75 mln zł. Wśród nich wydatki na usługi obce stanowiły 2,76 mln zł (1,74 mln zł rok wcześniej), a na wynagrodzenia firma przeznaczyła 794,13 tys. zł (rok wcześniej 534,93 tys. zł). Na koniec ub.r. Walk Digital miała 19 etatowych pracowników, podczas gdy rok wcześniej – żadnej osoby na umowie o pracę.

Agencja miała na koniec 2017 roku zysk ze sprzedaży w wysokości 9 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej wypracowała 269,02 tys. zł. Zysk netto spadł z 117,51 tys. zł w 2016 roku do 100,24 tys. zł w ub.r.

grafika

32,95 mln zł agencji Walk Events

Wpływy sprzedażowe agencji Walk Events wzrosły w 2017 roku do 32,95 mln zł – z 25,33 mln zł rok wcześniej. Ta agencja miała w Grupie Walk najwyższe przychody w ub.r.

Koszty jej działalności wyniosły 32,83 mln zł, wobec 25,04 mln zł w roku 2016. Wydatki na usługi obce wzrosły z 22,6 mln zł w 2016 roku do 26,82 mln zł w 2017 roku, a wynagrodzenia – z 1,2 mln zł w 2016 roku do 2,33 mln zł w ub.r. Zatrudnienie w agencji zwiększono z 13 do 19 osób.

Spółka na koniec 2017 roku osiągnęła zysk ze sprzedaży w kwocie 124,81 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej był on większy i wynosił 284,97 tys. zł. Zysk netto wzrósł natomiast z 71,01 tys. zł do 94,26 tys. zł.

grafika

9,66 mln Walk PR w 2017 roku

Agencja Walk PR zarobiła na świadczonych usługach 9,66 mln zł czyli 46,1 proc. więcej niż rok wcześniej (6,61 mln zł). Koszty działalności operacyjnej wzrosły z 6,33 mln zł do 8,86 mln zł. Na usługi obce agencja wydała 7,04 mln zł (wobec 4,91 mln zł rok wcześniej), zaś na wynagrodzenia przeznaczyła 1,42 mln zł (wobec 1,06 mln zł rok wcześniej).  Liczba zatrudnionych wzrosła z 13 do 17 osób.

Zysk ze sprzedaży wzrósł w skali roku z 276,6 tys. zł do 806,6 tys. zł, a zysk netto spadł w omawianym okresie z 220,1 tys. zł do 128,6 tys. zł.

Agencja Walk PR na początku br. przejęła od agencji 24/7 Communications obsługę Lotte Wedel, wygrała też przetarg na obsługę Ceramiki Paradyż.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami