Walk Promotion z działaniami B2B dla Eurocash Alkohole

Agencja Walk Promotion należąca do Grupy Walk wygrała przetarg na obsługę marketingową sieci Eurocash Alkohole. Zajmie się dla niej działaniami B2B.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach prowadzonych działań agencja Walk Promotion będzie odpowiedzialna za stworzenie i implementację strategii komunikacji B2B marki. - Eurocash Alkohole jako jedna z pierwszych marek sieci hurtowni w kraju zdecydowała się na wdrożenie jednolitej i spójnej strategii komunikacji B2B - mówi Tomasz Bogdanowicz, account director p.o. managing director w Walk Promotion.

Firmy nie podają, na jak długo zawarto umowę. Nie ujawniono też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?