Walk The Line sportowo dla Ceresitu

Walk The Line opracowała międzynarodową kampanię reklamową Ceresitu. Przekazy nawiązują do emocji sportowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Stworzone przez Walk The Line kreacje reklamowe zapraw klejących Ceresit odwołują się do dwóch popularnych dyscyplin sportowych: piłki nożnej i hokeja. Agencja przygotowała dwa 20-sekundowe spoty telewizyjne oraz key visuale do outdooru, prasy i materiałów BTL.

Materiały, które opracowała Walk The Line, będą wykorzystywane w kontekście wydarzeń i transmisji piłkarskich i hokejowych m.in. w Czechach, Serbii, Chorwacji, Rumunii oraz na Słowacji, Węgrzech i Białorusi.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej