Warsaw Public Relations z nowym klientem

Katowicki dealer samochodowy - Grupa Pietrzak - rozpoczął współpracę w zakresie PR z agencją Warsaw Public Relations. Wcześniej działania komunikacyjne klient realizował wewnętrznie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy realizacja działań w zakresie media relations, w szczególności komunikowanie, ważnych z punktu widzenia klienta projektów dla marek Renault i Peugeot: Rowerem przez Islandię, Pszczelarium czy Dealer Roku.

– Nasza firma rozwija się bardzo dynamicznie, realizujemy nowe projekty marketingowe, które chcemy komunikować. Dlatego nasze działania w zakresie public relations powierzyliśmy profesjonalnej agencji – wyjaśnia Mateusz Widuch, marketing manager Grupy Pietrzak.

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji. Inne szczegóły kontraktu są poufne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta