Warta ma nowego rzecznika prasowego

Krzysztof Kulasza dołącza do zespołu Warty jako nowy rzecznik prasowy. Jednocześnie pełni obowiązki PR managera w firmie. Wcześniej pracował m.in. w Compensie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Warta ma nowego rzecznika prasowego
Krzysztof Kulasza

Przed objęciem stanowiska w Warcie, Krzysztof Kulasza pełnił funkcje menedżera zespołu komunikacji i relacji z klientami w Compensie oraz menedżera ds. komunikacji w firmie ubezpieczeniowej Wiener. Odpowiadał m.in. za komunikację produktową, kryzysową oraz korporacyjną, w tym komunikację fuzji. Budował także strategie Diversity & Inclusion oraz ESG.

Krzysztof Kulasza ma bogate doświadczenie w zarządzaniu komunikacją kryzysową, mediami społecznościowymi oraz marketingiem digitalowym. W swojej karierze prowadził również działania z zakresu CSR, wolontariatu pracowniczego oraz komunikacji zmiany. Od 4 lat jest członkiem Komisji PR Polskiej Izby Ubezpieczeń. 

Wcześniej związany był z agencjami PR, takimi jak Havas PR i 24/7 Communication, w których odpowiadał za komunikację m.in. HSBC, Atradius, Euronet Polska, a także ABB, 3M i Samsung. 

Krzysztof Kulasza ukończył m.in. studia magisterskie na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Jest również absolwentem studiów podyplomowych Public Relations na Akademii Leona Koźmińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska