Warzywko w telewizji

Rusza kampania reklamowa Warzywko

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozpoczyna się największa i najdłuższa kampania reklamowa WARZYWKA. Od 1 lipca przez 6 miesięcy w stacjach: TVP, POLSAT, TVN, TV4,TVN 7 będą emitowane 15- i 30sekundowe spoty "WARZYWKO  - Smak jak u Mamy". Medium wspierającym będzie prasa regionalna i lokalne rozgłośnie radiowe, w których przeprowadzone zostaną konkursy dla czytelników i radiosłuchaczy. Kampania ma charakter informacyjny oraz wizerunkowy zbudowany wokół dwóch najważniejszych komunikatów: WARZYWKO to idealna przyprawa  do potraw, dzięki której każde danie nabierze "smaku jak u mamy" oraz WARZYWKO to jedyna przyprawa warzywna odznaczona godłem promocyjnym Teraz Polska. Działaniom reklamowym towarzyszyć będą aktywności PR.

Przygotowana przez agencję J. Walter Thompson. reklama pokazuje główne atrybuty WARZYWKA - prostotę zastosowania, dobry efekt kulinarny oraz prestiżowe wyróżnienie jakim jest godło Teraz Polska. Adresatem kampanii "WARZYWKO smak jak u mamy" są kobiety 20-54 lata, głównie gospodynie domowe, które prowadzą tradycyjną polską kuchnię i lubią, gdy rodzina dobrze i smacznie je, a w kwestii wyboru produktów kierują się bardzo często rekomendacją powszechnie szanowanych autorytetów (godło promocyjne Teraz Polska). 

Media zaplanował dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje