Wąsaty wuj mBanku (wideo making of)

Jak przygotowano emitowane tej jesieni reklamy eKonta w mBanku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania mBanku rozpoczęta drugiej w połowie września br. reklamowała eKonto. Koncepcja kreatywna opierała się na przeciwstawieniu tego rachunku tradycyjnym ofertom bankowym. W reklamach symbolizowali je charakterystyczny wąsaty wuj oraz używane przez innych bohaterów określenie „po wuju” (zobacz spot).

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmowała kina, internet i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, a media zaplanował dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]