Wasowski i Szczęśniak reklamują BossaFX.pl od DM BOŚ (wideo)

Trwa kampania reklamowa Domu Maklerskiego BOŚ z udziałem Grzegorza Wasowskiego i Sławomira Szczęśniaka. Akcję - reklamującą oferowaną przez ten dom platformę BossaFX.pl - przygotowały firmy WM Media, Equinox i ENA.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Domu Maklerskiego BOŚ zachęca do inwestowania na rynku forex, promując oferowaną inwestorom przez ten dom platformę internetową BossaFX.pl. – W ub.r. byliśmy pierwszym bankowym domem maklerskim, który uruchomił taki serwis i od razu spotkał się on z dużym zainteresowaniem inwestorów - przekonuje Joanna Szachewicz, kierownik sekcji marketingu DM BOŚ. - Obecna kampania to kolejna odsłona działań promujących tę platformę - dodaje.

Bohaterami reklam BossaFX.pl i DM BOŚ są znani satyrycy i piosenkarze Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, którzy tym razem przekonują, że granie na forexie zapewnia powodzenie u kobiet. Wasowski i Szczęśniak poprzednio promowali m.in. Link4, w którego reklamach występowali w latach 2008-2009 (zobacz jeden z tych spotów).

Kampania BossaFX.pl i DM BOŚ jest skierowana głównie do osób w wieku powyżej 35 lat, które mają doświadczenie w inwestowaniu i szukają różnorodnych sposobów na zagospodarowanie wolnych środków. Jednocześnie akcja ma zachęcić początkujących inwestorów. - Chcemy też podkreślić nasz profesjonalizm oraz wysoką jakość obsługi, a także wyspecjalizowaną ofertę - opisuje Joanna Szachewicz.

Akcja od 23 maja jest prowadzona w telewizji (głównie kanały biznesowe i informacyjne) oraz internecie (serwisy biznesowe i finansowe). Kreacją i produkcją kampanii - zaplanowanej do 22 czerwca - zajęła się firma WM Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Equinox (telewizja) i agencja ENA (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"