Wavemaker z globalnym budżetem mediowym L'Oreal

W wyniku rozstrzygnięcia przetargu na obsługę mediową firmy kosmetycznej L'Oreal agencja mediowa Wavemaker (GroupM/WPP) obecnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii tej firmy na 25 rynkach na świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker z globalnym budżetem mediowym L'Oreal

Wavemaker wygrał przetarg na obsługę mediową L'Oreal w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Australii i Nowej Zelandii. To budżet szacowany na ok. 500 mln dolarów.

W regionie DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria), który jest jednym z największych rynków L'Oreal, Wavemaker przejął budżet o wartości 400 mln dolarów dotychczas obsługiwany przez Publicis. Budżet w Australii i Nowej Zelandii (wart 70 mln dolarów) - od Carat (dentsu).

Agencja obroniła niedawno biznes L'Oreal o wartości 61 mln dolarów w Indiach i konto o wartości 15 mln dolarów w Europie Środkowo-Wschodniej.

W Polsce za obsługę mediową koncernu odpowiada od kilku lat Starcom (Publicis Media).

Obecna wygrana rozszerza zakres współpracy Wavemaker z L'Oréal na 25 rynków i jest częścią globalnego przeglądu mediów. W 2020 roku ten koncern kosmetyczny wydał 8,65 mld euro na reklamę na całym świecie.

W Wielkiej Brytanii zakupem mediów i planowaniem  mediów dla L'Oreal zajmuje się agencja Essence (WPP) po tym, jak w 2019 roku odebrała ten budżet o wartości 106 milionów funtów agencji Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych