Wavemaker odpowiada za promowanie programu Polska Bezgotówkowa

Agencja Wavemaker należąca do GroupM odpowiada za przygotowanie i realizację działań komunikacyjnych programu Polska Bezgotówkowa - wspólnej inicjatywy uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem programu Polska Bezgotówkowa jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy od momentu zainstalowania.

W maju rozpoczyna się szeroka komunikacja programu skierowana do przedsiębiorców. Wskutek przeprowadzonego przez Fundację Polska Bezgotówkowa przetargu, za pełną realizację kampanii odpowiadał będzie Wavemaker (szczegółów przetargu nie ujawniono).

W ramach nawiązanej z Fundacją współpracy Wavemaker przygotował spoty i kreację do wszystkich mediów: telewizji, radia, internetu i prasy. Zajmie się również realizacją kampanii w mediach tradycyjnych i internetowych. Dokładnego startu kampanii nie podano.

Nadzorem strategicznym, doradztwem i pomiarem efektów biznesowych zajmuje się agencja strategiczna Syntax (działająca w ramach GroupM). Z kolei założenia do kampanii powstały przy współpracy Analytics & Insight działu badawczo analitycznego Wavemaker, który na bieżąco będzie monitorował rezultaty działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska