Wawel z nową agencją mediową do obsługi kampanii tv

Marka słodyczy Wawel wybrała Value Media (Group One) na partnera mediowego w obszarze planowania i zakupu kampanii telewizyjnych. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie budżetem i realizację kampanii, które zwiększą zasięg i wzmocnią pozycję marki w mediach tradycyjnych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Wawel z nową agencją mediową do obsługi kampanii tv

Value Media zostało wybrane do obsługi marki Wawel na podstawie strategicznych rekomendacji, elastycznego modelu zarządzania kampaniami oraz wieloletniego doświadczenia w obsłudze marek z sektora FMCG. 

Kluczowym celem współpracy jest precyzyjne planowanie działań mediowych i optymalizacja wskaźników efektywności, co pozwoli na maksymalizację zasięgu i skuteczności kampanii. Dzięki integracji danych z różnych obszarów marketingu Value Media ma zapewnić dynamiczne dostosowanie strategii do zmieniających się trendów rynkowych i oczekiwań konsumentów. 

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Dotychczas obsługą mediową kampanii Wawelu w telewizji zajmowała się agencja Mets, należąca do GroupM (WPP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana