Wąż Nokii na Facebooku

Agencja 180heartbeats stworzyła aplikację Nokia Snake na Facebooka, która wspiera działania wizerunkowe marki oraz promuje telefon Nokia N8.

km
km
Udostępnij artykuł:

Gra na Facebooku (apps.facebook.com/nokia_snake) została wzbogacona o tryb multiplayer. Przez miesiąc, od połowy października do połowy listopada, gracze będą rywalizować o nagrody w postaci 60 voucherów Ovi Muzyka i 2 telefonów Nokia N8.

Oprócz kampanii banerowej w portalu społecznościowym, do wypromowania aplikacji użyto zaprojektowanych specjalnie na potrzeby akcji interaktywnych postów. Umożliwiają one grę w Snake’a bezpośrednio w news feedzie każdego użytkownika Facebooka oraz dzielenie się grą tak samo, jak linkami, obrazkami czy filmami.

grafika

180heartbeats podaje, że w pierwszym tygodniu po starcie aplikacji do zabawy zapisało się blisko 10 tys. osób, a rozegranych zostało około 80 tys. rozgrywek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski