Weber Shandwick dla marki okularów Privé Revaux

Agencja Weber Shandwick odpowiada za realizację działań z zakresu public relations dla amerykańskiej marki okularów Privé Revaux, które właśnie pojawiły się na polskim rynku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Działania dla klienta z ramienia agencji koordynuje zespół Ireny Sękal, dyrektor działu consumer marketing, w składzie Dominika Bień - associate oraz Dominika Wielopolska-Fonfara - junior associate.

Umowa została podpisana do końca 2020 roku.

Agencja została wybrana bez przetargu.

Marka Privé Revaux zadebiutowała w Polsce 2 czerwca br. Okulary Privé Revaux dostępne są u wyłącznego partnera w Polsce - sieci Vision Express.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe