"Week ends in Gdańsk!" - międzynarodowa kampania Gdańska za blisko pół mln zł (wideo)

Wystartowała kampania promocyjna Gdańska kierowana do turystów zagranicznych. Akcję prowadzoną pod hasłem "Week ends in Gdańsk!" przygotowały firmy Personal PR i Lokomotion.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Week ends in Gdańsk!" - międzynarodowa kampania Gdańska za blisko pół mln zł (wideo)

Kampania "Week ends in Gdańsk!" ma zachęcić zagranicznych turystów do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku. W kampanii podkreślone zostały atuty Gdańska jako miasta otwartego, dostępnego, z bogatą, wszechstronną ofertą, które potrafi zachwycić nie tylko w letnie, słoneczne dni.

Kluczowym elementem kampanii jest spot promocyjny, który zrealizowano w konwencji baśniowej opowieści ukazującej Gdańsk jako miejsce magiczne, owiane tajemnicą… Bohaterami są tutaj ludzie w różnym wieku, którzy podczas pobytu w "Mieście Wolności" spotykają się z intrygującymi sytuacjami. Fabułę uzupełnia utwór muzyczny specjalnie skomponowany przez Marka Kuczyńskiego, gdańskiego twórcę muzyki filmowej, koncertowej i teatralnej.

Ponadto w ramach kampanii powstał dedykowany landing page w czterech wersjach językowych, znajdujący się pod adresem http://week-ends.pl i prezentujący oferowany przez miasto Gdańsk produkt turystyczny związany z turystyką typu city-break.

Jako element kampanii przeprowadzona zostanie także akcja z międzynarodowymi influencerami. Działania uzupełnią: dedykowana przesyłka kreatywna do wybranych mediów zagranicznych tematycznie związanych z podróżowaniem oraz konkurs w mediach społecznościowych, w którym do wygrania będą weekendowe pobyty w wybranych hotelach w Gdańsku.

Kampania, której budżet wynosi 470 tys. zł, będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii i Niemczech - przede wszystkim w internecie i w zakresie digital marketingu (portal wydawnictwa turystycznego Lonely Planet, Instagram, YouTube, Facebook, Google AdWords). Zasięg akcji szacowany jest na ok. 15 mln kontaktów.

Zleceniodawcą kampanii jest Miasto Gdańsk we współpracy z Gdańską Organizacją Turystyczną. Realizuje ją agencja Personal PR, a za produkcję spotu odpowiada agencja Lokomotion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana