Whopper odpowiada na pytania w kampanii Burger King

Whopper Wszechburger odpowiada na pytania internautów w kampaniipromocyjnej Burger King. Akcji towarzyszą reklamy w internecie,outdoorze i galeriach handlowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszyła internetowa kampania promocyjna Burger King, w którejużytkownicy specjalnego serwisu mogą zadawać pytania WhopperowiWszechburgerowi. Witryna www.wszechburger.pl jestutrzymana w królewskiej stylistyce: Whooper leży na tronie, ainternauci (określani jako słudzy) wpisują teksty na wirtualnympergaminie i otrzymują na nim odpowiedzi. - Do zadawania pytańzachęcamy zarówno tych, którzy szukają swojej drogi w życiu, jak izainteresowanych bardziej prozaicznymi kwestiami- mówi Robert Lis,brand manager Burger King. Użytkownicy serwisu mają szansę nawygranie kuponów promocyjnych do restauracji tej sieci.

Akcji promocyjnej towarzyszą działania reklamowe w internecie(mailingi do użytkowników Onet.pl i Wp.pl, reklamy wwyszukiwarkach, serwisach regionalnych, stronie stacji TVN Warszawai serwisach społecznościowych: Grono.net, Pino.pl, Fotka.pl,Epuls.pl oraz akcja specjalna w portalu o2.pl), outdoorze(Warszawa, Wrocław, Bydgoszcz, Słupsk i Opole) oraz galeriachhandlowych (Złote Tarasy i Arkadia w Warszawie oraz Magnolia Parkwe Wrocławiu). Kreację i wykonanie kampanii przygotowała firma K2Internet, natomiast zakupem i planowaniem mediów zajęły się domymediowe Codemedia (internet) oraz Media Direction OMD(outdoor).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?