Do końca roku Wi-Fi w ponad 550 wagonach PKP Intercity

PKP Intercity planuje, że do końca tego roku pasażerowie będą mogli łączyć się bezprzewodowo z internetem poprzez Wi-Fi w ponad 550 wagonach przewoźnika.

masz / pap
masz / pap
Udostępnij artykuł:
Do końca roku Wi-Fi w ponad 550 wagonach PKP Intercity
fot. materiały prasowe

"Planujemy, że do końca bieżącego roku bezprzewodowy internet będzie dostępny w ponad 550 wagonach" - poinformował PAP kolejowy przewoźnik.

Na początku tego roku PKP Intercity informowało, że z Wi-Fi można korzystać w 450 wagonach należących do spółki.

PKP Intercity przypomniało ponadto, że z usługi łączenia z internetem przez Wi-Fi można korzystać - poza wagonami - obecnie w 60 elektrycznych zespołach trakcyjnych: 20 pociągach Pendolino, 20 jednostkach PesaDART i 20 składach FLIRT.

Modernizacja wagonów to element konsekwentnie realizowanego największego programu inwestycyjnego w historii spółki. Warty 7 mld zł program "PKP Intercity - Kolej Dużych Inwestycji" zostanie wdrożony do 2023 roku, a jego celem jest modernizacja i zakup nowego taboru oraz dalsze podnoszenie komfortu podróży.

Po zakończeniu programu, w 2023 roku tabor przewoźnika będzie w 80-proc. nowy lub zmodernizowany, w 94 proc. pociągów będzie dostępna klimatyzacja, a w co najmniej 77 proc. bezprzewodowy internet.

 

 

masz / pap
Autor artykułu:
masz / pap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych