Wideo na portalach: WP liderem, Onet i Interia w górę

Wśród serwisów wideo portali horyzontalnych najpopularniejsza jest WP.tv. Natomiast w skali roku spore wzrosty odwiedzalności zanotowały Onet.tv i Interia.tv.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych z Megapanelu PBI/Gemius przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że wśród serwisów wideo należących do portali horyzontalnych najwięcej użytkowników ma WP.tv. Z kolei Smog.pl (Grupa o2.pl) generuje najwięcej odsłon, a przeciętny użytkownik przebywa w nim najdłużej. W zestawieniu te dwa serwisy dzieli Onet.tv, natomiast zdecydowanie najsłabiej wypadają Interia.tv i Gazeta.tv.

Przy czym należy zaznaczyć, że wszystkie te portale dużo swoich materiałów wideo umieszczają również kontekstowo przy tekstach w serwisach informacyjnych i rozrywkowych. Natomiast Wirtualna Polska i Gazeta.pl publikują też sporo treści wideo na YouTubie. 

W skali roku WP.tv zanotowała minimalny spadek odwiedzalności. Natomiast Smog.pl miał ok. 200 tys. real users i 10 mln odsłon mniej, za to przeciętny użytkownik spędził w nim prawie dwa razy więcej czasu.

Z drugiej strony Onet.tv zyskał w skali roku 300 tys. real users i prawie 2 mln odsłon. A Interia.tv miała mniej więcej cztery razy więcej użytkowników i odsłon, za to średnio użytkownik przebywał na niej 5 minut krócej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]