Widzew Łódź wprowadza sponsoring GRP

Klub piłkarski Widzew Łódź przygotował dla potencjalnych sponsorówofertę reklamową opartą na efektywności. Ceny poszczególnychpakietów uzależnione są od tego, ile osób zobaczy daną markę dziękiwystępom drużyny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

We wprowadzonej właśnie ofercie reklamowej Widzew Łódź niepobiera od sponsorów żadnych opłat za nawiązanie współpracy, tylkoza przekazy medialne, w których marki tych firm pojawiają siędzięki występom drużyny. Klub będzie prowadził analizę materiałówtelewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych na swój temat idokumentował w nich ekspozycje logotypów wspierających go firm.Wartość sponsoringu będzie ustalana na podstawie ekwiwalentupieniężnego cen reklam, jakie należałoby wykupić, aby uzyskać takąsamą grupę odbiorców. Drugą częścią wynagrodzenia klubu będziepremia uzależniona od wyników osiągniętych w rozgrywkach.

- Oprócz korzyści niematerialnych chcemy dać sponsorom bardzowymierne efekty, łatwo mieszczące się w precyzyjnie kalkulowanychplanach promocji - uzasadnia Łukasz Łazarewicz, dyrektor marketinguWidzewa. - Modelową analizę ekspozycji reklamowychprzeprowadziliśmy przy transmisji meczu naszej drużyny ze StaląStalowa Wola, podczas którego łączna wartość medialna aeksponowanych marek sięgnęła miliona złotych - dodaje.

Wiosenną ofertę sponsoringową Widzew podzielił na pakiety typu"Profit Biznesowy" dla firm najbardziej wspierających klub, w tymsponsora strategicznego, oraz pakiety o mniejszym zasięgu. Logotypyposzczególnych firm będą eksponowane na murawie boiska, strojachpiłkarzy, stronie internetowej klubu, zdjęciach z meczu, podczastransmisji telewizyjnych oraz w formie komunikatów w czasiegry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej