„Więcej niż się spodziewasz” w kampanii Interii

W radiu, internecie, kinach i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Interii. Akcję - zaplanowaną na miesiąc - przygotował dział marketingu & PR portalu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Interii ma na celu utrwalenie jej wizerunku jako portalu wszechstronnego, wiarygodnego i rzetelnego. Takie działania są realizowane corocznie od 2008 roku. - Hasło „Interia.pl: Więcej niż się spodziewasz” najlepiej oddaje charakter portalu, jakiego czujemy się częścią i jaki chcemy tworzyć: użytecznego, profesjonalnego, z wysokim poziomem prezentowanych treści,  a przy tym zachowującego odpowiedni dystans, luz i swobodę - opisuje Artur Potocki, prezes zarządu Interia.pl.

grafika

Kampania obejmuje radio (RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic), internet (autopromocja na stronach z Grupy Interia.pl, reklamy w serwisach branżowych, działania w wyszukiwarkach), kina (sieć Multikino) oraz outdoor (nośniki Cityboard Media). Akcję - której cennikowy budżet wynosi ponad 5 mln zł - w całości przygotował dział marketingu & PR Interii.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej