Większość konsumentów woli nowe produkty od znanych marek

60% globalnych respondentów woli kupować nowe produkty znanych im marek, aniżeli próbować zupełnie nowych marek - wynika z badania firmy Nielsen.

km
km
Udostępnij artykuł:

Badanie wykazało, że 60% respondentów woli poczekać z zakupem nowego produktu do momentu, aż okaże się on sukcesem.

Z kolei 40% globalnych respondentów deklaruje, że w znacznym stopniu popiera lokalne produkty.

 

grafika

77% globalnych respondentów twierdzi też, że rekomendacje od rodziny i przyjaciół są najbardziej przekonującym źródłem informacji o nowym produkcie.

grafika

70% polskich respondentów lubi, gdy producenci oferują nowe produkty, ale już tylko co trzeci jest skłonny zapłacić za niego wyższą cenę.

grafika

Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen drogą internetową w dniach 10 sierpnia - 7 września 2012 r. na grupie ponad 29.000 respondentów w 58 krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]