Wielkanoc 2013: dłużej przed telewizorem, „M jak miłość” hitem

Podczas tegorocznej Wielkanocy Polacy oglądali telewizję o 6 minut dłużej niż rok wcześniej. Wśród wszystkich widzów najchętniej wybieraną stacją była TVP1, a w grupie 16-49 liderem była TVN. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Najchętniej oglądaną pozycją programową między 30 marca a 1 kwietnia br. był serial „M jak miłość”, który w TVP2 w Lany Poniedziałek obejrzało 5,60 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajęło emitowane w pierwszy dzień Świąt w Jedynce „Ranczo” (5,47 mln widzów), a trzeci był serwis sportowy TVP1 (4,39 mln).

Ogółem w zestawieniu 10 topowych pozycji Jedynka umieściła aż sześć programów. Po dwa miejsca zajęły transmisje TVP2 oraz TVN.

Również i grupie komercyjnej 16-49 pierwsze i drugie miejsce zajęły „M jak miłość” (1,87 mln widzów) oraz „Ranczo” (1,69 mln widzów). Na trzecim miejscu znalazł się nadawany w TVN w Wielką Sobotę „X Factor” (1,54 mln widzów).

W tym rankingu TVP2, TVP1 i TVN umieściły po trzy programy, a jedną pozycję zajęła transmisja Polsatu.

Najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznej Wielkanocy była Jedynka z udziałem na poziomie 14,63 proc. Stacja ta zanotowała spadek o 1,58 pkt. proc. względem ubiegłorocznych Świąt. Na drugiej pozycji znalazła się TVN (11,50 proc. udziału, spadek o 3,10 pkt. proc.), a trzecia była TVP2 (11,49 proc., - 2,28 pkt. proc.). Wszystkie duże stacje straciły, ale zyskały za to mniejsze kanały naziemne jak TVN7, TV4 czy TV Puls.

Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat pozycję lidera utrzymała TVN, której udział zmalał o 3,57 pkt. proc. do poziomu 13,37 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat (11,43 proc. udziału, spadek o 2,42 pkt. proc.), a dopiero trzecia była TVP1 (10,73 proc., - 2,96 pkt. proc.).

W tegoroczne Święta Wielkanocne Polacy oglądali telewizję średnio przez 5 godzin 14 minut i 34 sekundy, czyli o ponad 6 minut dłużej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]