WIG30 z identyfikacją wizualną

Indeks WIG30, który za ponad dwa lata ma zastąpić WIG20, ma już swoją identyfikację wizualną. Na zlecenie Giełdy Papierów Wartościowych przygotowały ją agencje wchodzące w skład ArtGroup.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby promocji WIG30 jego identyfikację wizualną stworzyła śląska grupa marketingowa ArtGroup. Zespół należących do niej agencji zaprojektował znak i księgę identyfikacji wskaźnika oraz key visual.

Ponadto stworzył animację przybliżającą inwestorom zasady funkcjonowania nowego indeksu, która została zaprezentowana podczas konferencji prasowej dotyczącej zmian na warszawskim parkiecie, a następnie była wykorzystywana na antenie TVN24 oraz w internecie i jest wyświetlana w sali notowań GPW.

grafika

Ostateczne wycofanie wskaźnika WIG20 i zastąpienie go przez WIG30 ma nastąpić 31 grudnia 2015 r., ale GPW już podjęła działania mające na celu wypromowanie nowego indeksu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe