Wilkinson dla pań w czasopismach

Agencja Reklamowa EPOKA przygotowała kolejną kampanię typu marketing PR ...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Reklamowa EPOKA przygotowała kolejną kampanię typu marketing PR oraz kampanie prasową dla swojego Klienta WILKINSON SWORD. Jej celem jest poinformowanie klientów o możliwości zakupu specjalnej maszynki do golenia dla pań - Lady Protector Swing w dwóch zestawach.

Materiały PR w postaci folderów oraz broszurek informacyjnych na temat maszynki wraz z dołączonym egzemplarzem produktu zostały wysłane do kilkudziesięciu czasopism.

Grupę docelową stanowią kobiety w wieku od 16 do 40 lat. Kampania prasowa rozpoczęła się w II połowie kwietnia br. i trwać będzie 8 tygodni. Layout’y prasowe pojawią się w kilku magazynach, m.in.: Cosmopolitan, Dziewczyna, Filipinka czy Shape.

Od kwietnia produkt można zakupić w zestawach: Maszynka Lady Protector Swing z zegarkiem „Spghetti” lub z kosmetyczką „Flower” i pianką do golenia.

Agencja Reklamowa EPOKA współpracuję z firmą Wilkinson Sword nieprzerwanie od 1998 roku. Do tej pory poprowadziła 8 kampanii reklamowych na rzecz tego klienta. Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów papierowych, poligrafię jak również działania z zakresu public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"