Wirtualna Formuła 1 w reklamie N-Gine (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa napoju N-Gine. Akcję – nawiązującą do wyścigu Formuły 1 – przygotowały agencja reklamowa TBWA\ i dom mediowy Equinox.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku czerwca telewizyjna kampania reklamowa napoju energetyzującego N-Gine nawiązuje do faktu, że twarzą tego produktu jest Robert Kubica, jedyny polski kierowca w Formule 1 (więcej). Wykorzystywany w akcji spot pokazuje wirtualny wyścig, w którym bolid tej marki mknie z zawrotną prędkością po ciasnych zakrętach toru, wytwarzając ogromne pokłady energii.

Reklama – w wersji 15- i 30-sekundowej – jest emitowana w TVN, TVN 7, TVN Turbo, Polsacie, Polsacie 2, TV4, Superstacji oraz kanałach z pakietów Discovery, At Max, At Adults. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWA\, produkcją spotu zajęło się studio Glassworks we współpracy ze studiem Zielony Pomidor, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox. Jednocześnie przy transmisjach wyścigów Formuły 1 w Polsacie i Polsacie Sport Extra emitowane są billboardy sponsorskie N-Gine (więcej), a kampania marki wykorzystująca wizerunek Roberta Kubicy trwa na outdoorze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej