Wirtualna Polska uruchomiła modowy serwis społecznościowy

Wirtualna Polska udostępniła serwis społecznościowy poświęconymodzie. Użytkownicy serwisu mogą w nim prezentować swój stylubierania i komentować stroje innych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchomiony przez Wirtualną Polskę pod adresem www.streetmoda.pl serwisspołecznościowy jest skierowany do internautów zainteresowanychmodą - zarówno ekskluzywną, jak i użytkową. Użytkownicy witrynymogą w niej zamieszczać zdjęcia własnych ubrań oraz komentować stylinnych osób. Serwis jest podzielony na działy "Mój styl", "Ludzie","Miasta", "Forum" i" Rankingi", natomiast na stronie głównejznajdują się zakładki "Dodatki i gadżety", "Chcę to mieć", "Tak sięnoszę", "Torebki", "Paparazzi", "Buty" i "Biżuteria".

- Chcemy popularyzować różne style odzieżowe, pokazując, jakzabawnie, pomysłowo czy oryginalnie moda przez duże M zostajeprzejęta przez przeciętnego odbiorcę - podkreśla Karol Grabowicz,kierownik serwisu. - Naszą ambicją jest trzymanie śledzenie zmianzachodzących na ulicach większych miast, pod kątem przeobrażeń wświatowej modzie - dodaje.

Projekt wykonała agencja Veneo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję