Wirtualna Polska uruchomiła radio internetowe

Rozpoczęło funkcjonowanie Radio WP, które nadaje przez całą dobę.Internauci mają do wyboru cztery stacje z różnymi gatunkamimuzycznymi - Pop, Rock, Hip Hop, Jazz. Serwis skierowany jestprzede wszystkim do internatutów w wieku 15-40.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Są też kanały tematyczne: Nowości, Same Przeboje, Do Pracy,Dzieciak, Nastrojowo, Tylko Polska, Wasze Radio.

Rozgłośnia WP to radio nadające wyłącznie muzykę. Słuchacze mająrównież wpływ na playlistę. Jest ona codziennie aktualizowana napodstawie opinii użytkowników, którzy układają własną czołówkę,głosując na ulubione utwory. W serwisie radio.wp.pl znajdują siętakże sekcje typowo informacyjne: Niusy, Artyści A-Z, Płyty A-Z,Imprezy i Hity. Są one ściśle powiązane z witryną muzyczną WP.

Radia WP słuchać można jednocześnie w 15 tysiącach odbiorników,co przy zachowaniu standardowych przeliczników oznacza ok. 50tysięcy słuchaczy. Serwis zawiera ponad 250 tysięcy numerów, a zkażdym rokiem dołączanych będzie kilkadziesiąt tysięcy nowych. Wbazie znajdują się utwory wszystkich znaczących wytwórniświatowych, jak EMI, Sony BMG, Warner, UMC czy Sonic.

Jeszcze w tym roku uruchomione zostaną dodatkowe kanałygatunkowe z muzyką undergroundową oraz kolędami.

radio.wp.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych