Wirtualna przymierzalnia okularów od Solano

Agencja Adv.pl z Grupy ADV wdrożyła technologię Augmented Reality dla marki Solano – producenta okularów. Wykorzystała identyfikację twarzy konsumentów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Adv.pl wykorzystała narzędzie Augmented Reality i face tracking (identyfikacja twarzy) do stworzenia "wirtualnego lustra", które umożliwia przymierzanie okularów przeciwsłonecznych w domu, przed monitorem komputera, a efekt widać od razu.

"Nasza aplikacja rozpoznaje i trackuje twarz człowieka tak, aby okulary idealnie układały się na nosie. Konsument może także sfotografować się w wybranym modelu i wysłać zdjęcie znajomym." – mówi Przemysław Pawlak, video&motion production manager w Adv.pl.

grafika

Okulary Solano można przymierzać na tej stronie http://www.solano-sunglasses.com/mirror/.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek