Wirtualne IAA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce uruchomiło nową stronę internetową. Adres pozostaje bez zmian: www.iaa.org.pl, natomiast całkowitej metamorfozie ulega całość interaktywnego wizerunku.

Dzięki nowej strukturze i nowoczesnemu, czytelnemu layoutowi siedlisko to stanie się skuteczną platformą komunikacji pomiędzy Stowarzyszeniem a jego członkami, sympatykami i wszystkimi zainteresowanymi życiem branży reklamowej.

Odwiedzający stronę znajdą szczegółowe informacje o Stowarzyszeniu i jego działaniach. Internauci mają możliwość pobrania pełnej dokumentacji. Szeroko omówiony jest profil Stowarzyszenia, obszary działalności, osiągnięcia i najważniejsze realizacje, a wśród nich, oczywiście - program Marketing dla Przyszłości, w ramach którego stowarzyszenie od roku prowadzi kampanię Pij mleko, będziesz wielki!

Projekt został podzielony na zamknięte obszary tematyczne, według przejrzystej mapy informacyjnej, z zastosowaniem nowoczesnego systemu aktualizacji treści. Kolorystyka strony odzwierciedla barwy logo IAA, a elementy graficzne - związek IAA z całym światem.

Strona została przygotowana przez Agencję Interaktywną - Adv.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały