Dziecięcy hit zespołu Fasolki w kampanii jogurtów Vita-Minki (wideo)

W nowej kampanii jogurtów owocowo-warzywnych Vita-Minki (OSM Piątnica) wykorzystano popularną piosenkę zespołu Fasolki „Witaminki”. Za przygotowanie spotu odpowiadają Huta 19 oraz Infinity Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dziecięcy hit zespołu Fasolki w kampanii jogurtów Vita-Minki (wideo)

Kampania telewizyjna promuje smak marchewkowo-owocowy jogurtów Vita-Minki, produkowanych przez OSM Piątnica. Użyta w reklamie piosenka Fasolek „Witaminki dla Chłopczyka i Dziewczynki” opowiada o Jasiu, który nie chce jeść witamin.

Spot emitowany będzie na kanałach ogólnotematycznych (TVP, TVN, Polsat) i w wielu kanałach tematycznych – m.in. dziecięcych, muzycznych i lifestylowych.

Kampania potrwa do końca września.

Za realizację reklamy odpowiada agencja kreatywna Huta 19, a za zakup mediów dom mediowy Infinity Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej