"Włącz przemianę" - zachęca Colon C

Orkla Care wraca z kampanią reklamową preparatu Colon C. Promuje go hasłem "Włącz przemianę". Za działania reklamowe odpowiada agencja Communicaton Unlimited.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ruszyła telewizyjna i radiowa kampania produkowanego przez Orkla Care suplementu diety Colon C. Reklamy zwracają uwagę na unikalny skład oraz działanie preparatu, który ma regulować pracę jelit.

- Wiele osób obawia się używać leków na zaparcia, ze względu na ich gwałtowne działanie oraz brak pewności, kiedy nastąpi efekt zażycia leku. W reklamie chcieliśmy pokazać, że można normalnie funkcjonować, nie martwiąc się o dyskomfort. Colon C dzięki swojemu składowi ułatwia wypróżnianie w sposób bardziej kontrolowany i komfortowy - informuje Anna Wołkanowska, senior brand manager health Orkla Care.

Kampania jest obecna w stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, w stacjach radiowych: Radio Pogoda, Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM, TOK FM, PR1, PR3, PR24, PR4 oraz w wybranych stacjach lokalnych.

Działania reklamowe przygotowała agencja Communication Unlimited. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Motion Brand, a za zakup mediów dom mediowy UM.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS