McDonald's odpowiada kandydatowi na burmistrza Sokołowa Podlaskiego: o otwarciu nowych lokali decyduje biznes

Od kilku dni internet żyje postem kandydata na burmistrza Sokołowa Podlaskiego. Włodzimierz Nowotniak obiecuje na plakacie, że doprowadzi do otwarcia w mieście lokalu McDonald's. Koncern w odpowiedzi na pytania portalu Wirtualnemedia.pl informuje, że "decyzje o otwarciu nowych lokali podejmujemy tylko w oparciu o przesłanki biznesowe".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
McDonald's odpowiada kandydatowi na burmistrza Sokołowa Podlaskiego: o otwarciu nowych lokali decyduje biznes

Włodzimierz Nowotniak startuje na burmistrza Sokołowa Podlaskiego z własnego komitetu wyborczego. W latach 2016-2018 był zastępcą burmistrza, rok temu usunięto go z Prawa i Sprawiedliwości.

Kandydat zamieścił kilka dni temu w mediach społecznościowych obietnicę wyborczą: "Jeśli zdecydujecie, że jesteście na tak, to obiecuję wam, że jeśli ja zostanę burmistrzem naszego miasta, to będzie McDonald w Sokołowie Podlaskim".

Wpis udostępniono ponad 700 razy, zebrał niemal tysiąc reakcji i ponad 300 komentarzy.

McDonald's: nie wspieramy żadnego kandydata

O komentarz do sprawy poprosiliśmy przedstawicieli McDonald's Polska, na plakacie bowiem widoczny jest wyraźnie logotyp firmy. - Cieszymy się, że jesteśmy tak pożądanym brandem, że stanowimy obietnice wyborcze. Jednak decyzje o otwarciu nowych lokali podejmujemy tylko w oparciu o przesłanki biznesowe - czytamy w oświadczeniu przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl.

Koncern nie zamierza podejmować wobec Nowotniaka żadnych kroków prawnych, w związku z użyciem jego logo na plakacie.

- McDonald’s nie wspiera żadnego z kandydatów w kampanii wyborczej. Natomiast wierzymy w potencjał mniejszych miast i podejmujemy działania, by nasz lokal powstał również w Sokołowie Podlaskim - konkludują przedstawiciele McDonald’s.

KFC odpowiada na wpis o konkurencji

Z ironią do sprawy podeszła konkurencja McDonald’s. KFC na swoim profilu w mediach społecznościowych zamieściła utrzymaną w stylu plakatu Nowotniaka grafikę. - Czy chcecie więcej pysznego kurczaka KFC w Polsce? - pyta firma. - Jeżeli Colonel będzie dziś najpopularniejszy w sieci, to od najbliższego wtorku wróci Wtorkowy Kubełek - deklaruje KFC.

Posta udostępniono ponad 400 razy, zdobył ponad 3 tys. interakcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię