Wódka Żubrówka Czarna z nowymi opakowaniami, hasłem i reklamami

Firma CEDC rozpoczęła kampanię relaunchową wódki Żubrówka Czarna. Działania przygotowały i realizują na zlecenie producenta agencje Syzygy Warsawa, Ars Thanea oraz K2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wódka Żubrówka Czarna z nowymi opakowaniami, hasłem i reklamami

Na początku lipca rozpoczęła się kampania relaunchowa Żubrówki Czarnej - wódki z segmentu super premium, wprowadzonej na rynek w 2016 roku. Właściciel marki, firma CEDC, właściciel marki planuje w związku z tym wiele działań marketingowych, m.in. w prasie, w sklepach i lokalach współpracujących, lotniskach oraz w internecie (w tym w social mediach), a także eventy.

Za koncept kreatywny relanuchu w tym claim,w oparciu o przeprowadzoną analizę strategiczną oraz projekt opakowania-tuby odpowiada Syzygy Warsaw, key visual kampanii powstał w studio Ars Thanea. Działania w internecie realizuje K2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję