Wojciech Borowski wprowadza marką Getzzz

Wojciech Borowski, do wiosny 2005 roku dyrektor zarządzający agencji McCann Erickson Polska, wprowadza na rynek markę Getzzz - kolekcja pościeli, zaprojektowaną przez młodych polskich artystów.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- Z naszego rozeznania obecnie na świecie silna marka kojarzona jednoznacznie z poscielą nie istnieje – wyjaśnia kulisy pomysłu Wojciech Borowski, prezes firmy Getzzz Polska, którą założył wraz z Pawłem Trepczyńskim.

- Owszem różne firmy sprzedają pościel jako submarkę lub element swojej oferty (Armani Casa, Esprit, Calvin Klein Home), ale w naszej opinii ciężko jest znaleść firmę która poświęca pościeli należytą uwagę.

W grudniu, we współpracy z agencją Aliganza rozpocznie się promocja Getzzz w pismach wnętrzarskich, lifestylowych. Agencja Brain przygotowuje filmy reklamowe, które będą rozsyłane w Internecie. Przez cały grudzień pościel Getzzz będzie prezentowana na wystawach w kilku miejscach w stolicy, np. w warszawskiej kawiarni Karma. Grupą docelową są osoby aktywne zawodowo, ceniące indiwidualny design, w wieku 25-37 lat.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały