Wojciech Mann znika z TVP2

W jesiennej ramówce TVP2 nie znajdzie się kolejna seria programu Wojciecha Manna “Kocham to, co lubię”. TVP chce jednak, by dziennikarz prowadził programy w kanałach tematycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Program “Kocham to, co lubię” był autorskim magazynem satyryczno-kulturalnym z elementami talk-show. Jego pierwszą edycję, emitowaną jesienią ub.r. w niedziele o 17.20, śledziło 1,15 mln osób przy udziale wynoszącym 9,40 proc. wśród wszystkich widzów i 6,19 proc. w grupie 16-49. Druga seria odcinków nadawana była wiosną br. w soboty o 16.55 i gromadziła zdecydowanie mniej widzów - 364 tys. przy udziale na poziomie odpowiednio 3,18 proc. i  2,40 proc. (dane za pięć pierwszych wydań za Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).

Jak wynika z naszych informacji, TVP2 zrezygnowała z dalszej emisji “Kocham to, co lubię”, m.in. właśnie dlatego, że nie była zadowolona z jego oglądalności.

TVP rozważa jednak współpracę z Mannem przy dwóch programach. Jeden z nich trafiłby na antenę TVP Kultura, a drugi do ramówki nadającej dotąd wyłącznie powtórki stacji TVP Rozrywka.

- Rozmowy jeszcze trwają. Kanały tematyczne, szczególnie po zakończeniu procesu cyfryzacji, mają coraz większą, a przy tym sprofilowaną publiczność, co pozwoli Wojciechowi Mannowi trafić do grupy widzów, najbardziej zainteresowanych proponowaną przez niego formułą programów rozrywkowych - usłyszał portal Wirtualnemedia.pl od pracownika TVP.

Biuro prasowe nie odpowiedziało nam oficjalnie na pytania dotyczące dalszej obecności Manna w TVP.

Wojciech Mann do wiosny 2012 roku przez 19 lat prowadził w TVP2 “Szansę na sukces”. Zrezygnował, bo - jak opowiadał - we śnie ukazał mu się Jan Paweł Woronicz i powiedział do niego “Już czas” (więcej na ten temat). Obecnie Mann związany jest też z radiową Trójką, gdzie prowadzi m.in. piątkową audycję poranną „Zapraszamy do Trójki”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"