Worecki reklamuje święta z TK Maxx (wideo)

Bohaterem najnowszego spotu reklamowego sieci sklepów TK Maxx jest Worecki, czyli niezwykły worek na prezenty. Za realizację świątecznej akcji marki odpowiada agencja Ogilvy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Worecki reklamuje święta z TK Maxx (wideo)

Bohaterem świątecznego spotu TK Maxx jest "niezwykły" worek na prezenty zwany Woreckim, który odnaleziony przez wyjątkowo sprytną klientkę, trafi do jej domu i stanie się ukochanym pupilem rodziny. Worecki przez kolejnych 12 miesięcy nie opuści spostrzegawczej klientki i towarzysząc jej cały rok, będzie ją obdarowywać wyjątkowymi upominkami.

Reklama ukazuje niekończące się możliwości prezentowe – od klasycznych po zupełnie nieoczekiwane. W ten sposób marka chce zaprosić swoich klientów do konkursu, który jest poszukiwaniem Woreckiego w sklepach TK Maxx oraz sprawianie radości najbliższym poprzez obdarowywanie ich wymarzonymi prezentami.  

W sklepach na terenie Polski zostaną ukryte worki w czerwono-białe paski. Osoby, które wykażą się spostrzegawczością oraz refleksem i znajdą je jako pierwsze wygrają specjalny prezent – przez cały rok co miesiąc będą otrzymywać od TK Maxx pudełka upominkowe pełne niespodzianek. Ułatwieniem w poszukiwaniu świątecznego worka Woreckiego będą wskazówki pojawiające się na profilu TK Maxx na Facebooku.

Za realizację projektu odpowiada agencja Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię