WOŚP najbardziej znaną akcją charytatywną

Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, fundacja "Podaruj dzieciom słońce" oraz "Podziel się posiłkiem" to najbardziej znane wśród Polaków inicjatywy charytatywne - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Czołówka najbardziej znanych akcji charytatywnych nie zmieniła się w ciągu ostatnich czterech lat. Spontanicznie pierwszymi inicjatywami, które respondenci wymieniają są Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz fundacja telewizji Polsat "Podaruj dzieciom słońce".

Co czwarty badany zna akcję społeczną "Pij mleko. Będziesz wielki", zaś niemal co piąty "Pajacyka" Polskiej Akcji Humanitarnej.

grafika

 

grafika

Najbardziej znanymi przez respondentów darczyńcami inicjatyw charytatywnych okazali się: TVP (13%) – Finał WOŚP, Danone (28%) – "Podziel się posiłkiem", Polsat (60%) – "Podaruj dzieciom słońce", Polsat (10%) – "Pajacyk" Polskiej Akcji Humanitarnej oraz TVN (47%) – "Nie jesteś sam".

Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej próbie N=1808 mieszkańców Polski w wieku 15–65 lat. Próba badania miała charakter losowo-udziałowy i była reprezentatywna ze względu na typ miejscowości zamieszkania respondentów, alokację terytorialną w postaci województwa, płeć, wiek oraz wykształcenie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"