WPP zdobywa wart 600 mln dolarów budżet Walgreens Boots Alliance

Firma farmaceutyczna Walgreens Boots Alliance (WBA) ogłosiła, że wybrała do współpracy w zakresie obsługi reklamowej i mediowej sieć reklamową WPP. Według szacunków wydatki reklamowe WBA wynoszą globalnie 600 mln dolarów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
WPP zdobywa wart 600 mln dolarów budżet Walgreens Boots Alliance
fot. Shutterstock.com

WPP stworzy specjalny zespół do obsługi WBA. Na rzecz klienta pracować będą biura sieci w Londynie, Nowym Jorku i Chicago. Nie ujawniono, które agencje z portfolio WPP będą odpowiedzialne za obsługę amerykańskiego koncernu.

Obecnie domem mediowym WBA jest OMD. Agencją kreatywną pracującą dla firmy w Stanach Zjednoczonych była dotychczas agencja GSD&M (od 2012 roku).

Przetarg w którym WBA wybrała do współpracy sieć WPP rozpoczęto w początku 2016 roku.

Według Kantar Media, WBA wydaje rocznie na reklamę - na poziomie globalnym - ok. 600 mln dolarów.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]