WPP łączy domy mediowe MEC i Maxus w Wavemaker

Koncern marketingowy WPP ogłosił międzynarodową fuzję swoich domów mediowych MEC i Maxus (należących do struktury GroupM). Razem będą działały jako Wavemaker, a globalnym szefem został Tim Castree. Fuzja dotyczy 90 krajów, m.in. Polski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Fuzja MEC i Maxusa ma przynieść zmaksymalizowanie ich potencjału w obszarach kluczowych dla reklamodawców. - Naszym celem jest dostarczenie marketerom rozwiązań wspierających transformację i wzrost ich biznesu m.in. dzięki dogłębnemu zrozumieniu ścieżki zakupowej oraz możliwości zintegrowania danych z niej płynących z rozwiązaniami technologicznymi GroupM - zapowiada Tim Castree, globalny CEO w MEC i Wavemaker.

Wavemaker będzie prowadził działalność w 90 krajach i zatrudniać łącznie ponad 8,5 tys. pracowników, w tym 2,9 tys. specjalizujących się w komunikacji digitalowej, ponad 750 specjalistów od treści, ponad 400 - od zarządzania danymi, a ponad 200 - od technologii. Firma będzie miała 130 biur, a jej roczne obroty są szacowane na 38 mld dolarów. Jej udział w rynku agencji mediowych według danych RECMA z 2015 roku wyniósłby 17 proc.

grafika

Globalnymi klientami nowej struktury są m.in. L’Oreal, Vodafone, Marriott, Colgate-Palmolive, Paramount.

Zakończenie procesu łączenia MEC i Maxusa oraz wprowadzania marki Wavemaker jest planowane na styczeń 2018 roku.

W Polsce fuzja MEC i Maxusa nastąpi w styczniu 2018 roku. Informacje o nowej strukturze zarządczej mają zostać podane w najbliższych dniach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style