WPP tworzy strukturę GroupM Nexus, będzie też działać w Polsce

Holding reklamowy WPP tworzy nową jednostkę w swoich strukturach - GroupM Nexus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
WPP tworzy strukturę GroupM Nexus, będzie też działać w Polsce

Jednostka GroupM Nexus, która rozpocznie działalność operacyjną z początkiem 2023 roku będzie składać się z 9000 pracowników na całym świecie.

GroupM Nexus ma połączyć addressable kontent i TV GroupM, technologię AI (Copilot) oraz rozwiązania omnichannelowe Finecast, Xaxis i GroupM Services w całość. Globalna organizacja będzie wspierana przez nową wielokanałową platformę performance i międzynarodowe huby, tak by wyznaczać nowe wzorce w zakresie innowacji efektywności i skuteczności dla agencji wchodzących w skład GroupM (Wavemaker, MediaCom, Mindshare) i klientów.

- GroupM Nexus łączy talenty mediowe, doskonałość usług cyfrowych, nowatorską technologię AI oraz unikalne skalowalne partnerstwo w nową, wielokanałową organizację performance w jednym celu: wzmocnienia siły naszych pracowników, naszych agencji oraz reprezentowanych przez nich niesamowitych marek. Nie możemy doczekać się, aby wspólnie wprowadzać innowacje i otwierać nowe możliwości dla każdego - powiedział Nicolas Bidon, CEO GroupM Nexus.

Z kolei agencja mediowa Mindshare finalizuje integrację 1200 ekspertów i konsultantów Neo oraz usług digital-first w swoją globalną ofertę.

Mindshare i Neo będą działać pod marką Mindshare, ale zachowają i będą skalować model operacyjny Neo, koncentrujący się na rozwiązaniach performance, i włączą go do pełnej oferty Mindshare. 1200 ekspertów i konsultantów digital-first i performance Neo zostanie zintegrowanych z 10 000 specjalistów od mediów w Mindshare, a usługi digital-first Neo zostaną w pełni włączone do oferty Mindshare i GroupM.

GroupM Nexus będzie działać też na polskim rynku. Będzie łączyć rozwiązania z obszaru programmatic, addressable TV, content oraz influencer marketingowych dostarczanych przez zespoły Xaxis Finecast, Inca i Plista oraz GroupM Services (dział odpowiedzialny za rozwój technologiczny i za prowadzenie działań w biddable media).

- Wszystkie zespoły zachowają swoją operacyjną integralność, a za zarządzanie tymi zespołami niezmiennie będą odpowiedzialni Daria Sacha, COO GroupM i Tomasz Piątkowski, CDO GroupM. Rebranding na EssenceMediacom będzie miał miejsce na wszystkich rynkach od 2023 roku. Agencja Neo nie prowadzi działalności w ramach Mindshare w Polsce - dodaje Izabela Albrychiewicz, CEO polskiego oddziału GroupM.

Kilka dni temu informowaliśmy, że WPP łączy agencje MediaCom i Essence. EssenceMediaCom rozpocznie działalność w 2023 roku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"