WPP tworzy globalną sieć brandingową Superunion

W skład Superunion wchodzi pięć agencji konsultingowych i projektowych: Brand Union, The Partners, Lambie-Nairn, Addison Group i VBAT. Kieruje nią na stanowisku CEO Jim Prior.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Plany połączenia pięciu agencji w jedną globalną sieć marketingową koncern WPP ogłosił we wrześniu ub.r. Superunion tworzyć będzie ok. 750 pracowników w 23 biurach na 18 rynkach na całym świecie. Wśród jej klientów są: Diageo, FIFA, Ford, Bank of America i Vodafone.

Agencje wchodzące w skład nowej sieci zmienią nazwy na Superunion poza jedną: VBAT. Szefem nowej sieci, na stanowisku CEO został Jim Prior, który wcześniej kierował agencjami The Partners i Lambie-Nairn.

Superunion ma być globalną siecią nowej generacji, która ma zaoferować szerszy zakres usług strategicznych i kreatywnych, a dzięki temu ma dotrzeć do szerszej niż konkurenci rzeszy odbiorców.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?