WPP tworzy globalną sieć brandingową Superunion

W skład Superunion wchodzi pięć agencji konsultingowych i projektowych: Brand Union, The Partners, Lambie-Nairn, Addison Group i VBAT. Kieruje nią na stanowisku CEO Jim Prior.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Plany połączenia pięciu agencji w jedną globalną sieć marketingową koncern WPP ogłosił we wrześniu ub.r. Superunion tworzyć będzie ok. 750 pracowników w 23 biurach na 18 rynkach na całym świecie. Wśród jej klientów są: Diageo, FIFA, Ford, Bank of America i Vodafone.

Agencje wchodzące w skład nowej sieci zmienią nazwy na Superunion poza jedną: VBAT. Szefem nowej sieci, na stanowisku CEO został Jim Prior, który wcześniej kierował agencjami The Partners i Lambie-Nairn.

Superunion ma być globalną siecią nowej generacji, która ma zaoferować szerszy zakres usług strategicznych i kreatywnych, a dzięki temu ma dotrzeć do szerszej niż konkurenci rzeszy odbiorców.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]