'Wróć bez HIV'

Rozpoczęła się wakacyjna odsłona kampanii społecznej "Wróć bezHIV". Akcja podkreśla, jak łatwo można zarazić się tym wirusemprzez ryzykowne zachowania seksualne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wakacyjna odsłona kampanii społecznej "Wróć bezHIV" wykorzystuje cztery kreacje pokazujące ryzykownezachowania seksualne podczas różnego rodzaju wyjazdów. Na każdymlayoucie pojawia się również hasło "HIV gratis" podkreślające, jakduże jest niebezpieczeństwo zarażenia się w taki sposób tymwirusem. Przekaz jest skierowany do osób w wieku 18-39 lataktywnych seksualnie i często podróżujących.

Akcja na zasadach non profit jest prowadzona w radiu (Radio PIK,Radio Szczecin, Radio Zachód, Open FM, Planeta FM, Radio Zet, RadioKielce), internecie (serwis www.aids.gov.pl/kampanie/2009,bannery na innych stronach), prasie, na outdoorze (168 nośników wWarszawie, 68 w Krakowie, wkrótce również w Poznaniu) oraz w formiemateriałów BTL (plakaty, ulotki, pakiet edukacyjny z wklejonąprezerwatywą, długopisy, kalendarze itp.).Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada - przygotowałaagencja reklamowa Martis.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"