"Wszędzie rozmawiaj" - kolejna oferta T-Mobile w Polsce

Marka T-Mobile, która na polskim rynku zadebiutuje 5 czerwca, zaprezentowała szczegóły swojej kolejnej oferty inauguracyjnej pod nazwą "Wszędzie rozmawiaj".

km
km
Udostępnij artykuł:

"Wszędzie rozmawiaj" to druga oferta zaprezentowana przez T-Mobile, po "Wszędzie w sieci" (więcej na ten temat). Pozwoli ona na prowadzenie rozmów w całej Unii Europejskiej oraz krajach stowarzyszonych w cenie rozmów krajowych, czyli za 30 groszy za minutę.

W ramach usługi klient za 9 złotych otrzyma multipakiet 30 jednostek (SMS, MMS, minuta), który będzie mógł wykorzystać w roamingu w UE na połączenia głosowe, SMS-y i MMS-y oraz w Polsce na międzynarodowe połączenia głosowe, SMS-y i MMS-y do UE.

Wszystkie usługi będą wymieniały się jeden do jednego, tzn. 1 minuta będzie wymienialna na 1 SMS lub 1 MMS.

Z usługi "Wszędzie rozmawiaj" będą mogli skorzystać klienci wszystkich segmentów: abonamentowego, Mix oraz Tak Tak. Aktywacja będzie możliwa w różnych kanałach obsługi, m.in.: SMS, ekspresowy kod, automatyczny system obsługi klienta (IVR), w punkcie sprzedaży, czy bezpośrednio u konsultanta telefonicznego biura obsługi klienta. Pakiet 30 jednostek będzie można wykorzystać przez 14 dni od momentu aktywacji.

O możliwości aktywowania multipakietu usług w roamingu klient będzie informowany w powitalnej wiadomości tekstowej, którą otrzyma po włączeniu telefonu za granicą.

Więcej informacji o usłudze "Wszędzie rozmawiaj" będzie dostępnych na stronie www.t-mobile.pl od dnia wprowadzenia jej do oferty (5 czerwca br.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?