„Wygraj Drewniany Domek” - dom do wygrania w konkursie "Dziennika Bałtyckiego"

W poniedziałek, 9 maja br. rusza konkurs " Dziennika Bałtyckiego" (Polskapresse) "Wygraj drewniany dom".  Każda osoba, która nadeśle komplet kuponów z prawidłowymi odpowiedziami na pytania konkursowe może wygrać drewniany dom.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kupony z pytaniami będą ukazywać się na łamach „Dziennika Bałtyckiego” codziennie, do 4 czerwca. Spośród czytelników, którzy nadeślą pakiet 24 kuponów, zostaną wyłonieni finaliści konkursu. Lista ich nazwisk ukaże się w „Dzienniku Bałtyckim”, 21 czerwca. Zwycięzcę poznamy pod koniec czerwca, podczas finału konkursu.

Tytułową nagrodą w konkursie jest drewniany dom z poddaszem firmy Danmar. Na ponad 90 metrach kwadratowych mieszczą się 3 sypialnie, salon, aneks kuchenny, łazienka.

grafika

Konkurs rozgrywany będzie dwutorowo, nie tylko w gazecie, ale również w internecie, w serwisie naszemiasto.pl. Codziennie dla pierwszych 5 internautów, którzy przyślą sms z prawidłowymi odpowiedziami czekają nagrody. Internauci, którzy przyślą komplet 24 sms-ów, kandydują też do nagrody głównej.

Projekt "Wygraj drewniany dom" jest promowany w internecie, w najpopularniejszych rozgłośniach radiowych na Pomorzu, na plakatach w punktach sprzedaży gazet na terenie Trójmiasta oraz w regionalnych redakcjach " Dziennika Bałtyckiego", jak również na łamach gazety, jako autopromocja.

Nad kreacją i zakupem mediów czuwa dział marketingu "Dziennika Bałtyckiego".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?