Wygraj z Coty

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telewizor plazmowy, 770 discmanów firmy Philips oraz 1140 zegarków Swatch to nagrody, które można wygrać w rozpoczynającej się 4 listopada loterii promocyjnej marki Adidas. Akcję dla Coty Polska przygotowała TEQUILA\BTL GROUP.

Na opakowaniach promocyjnych zestawów kosmetyków Adidas umieszczone zostały etykiety promocyjne, a w środku kupony ze zdrapką. Pod każdą zdrapką ukryty jest indywidualny kod dostępu - tzn. numer odpowiadający konkretnej nagrodzie. Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu promocyjnego zestawu Adidas, zdrapać zdrapkę i przesłać numer kodu z kuponu promocyjnego za pomocą sms z telefonu komórkowego pod numer 7190 w terminie do 9 stycznia 2003 r. Podany kod zostanie natychmiast odnotowany przez system komputerowy. Losowanie nagród odbędzie się 10 stycznia 2003r.

W czasie trwania akcji promocyjne zestawy będą dostępne w sklepach kosmetycznych i supermarketach w całej Polsce. Scenariusz promocji, projekty i produkcję materiałów POS (wobblery, owijki paletowe, zdrapki, display'e na lady) przygotowała TEQUILA\BTL GROUP. Celem akcji jest przekonanie konsumentów do marki Adidas oraz zwiększenie sprzedaży tych kosmetyków w okresie świątecznym.

Osoby biorące udział w projekcie:

Po stronie TEQUILA\BTL GROUP:

Magdalena Dzierżanowska

Po stronie Coty Polska:

Klaudia Bachowska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]