Wyjątkowe logotypy ze wspomnień na 20-lecie konkursu Effie

Wystartowała kampania reklamowa upamiętniająca jubileusz 20-lecia konkursu Effie Poland. SAR przygotował akcje we współpracy z Saatchi & Saatchi, Prodigious oraz Starcom (agencje Grupy Publicis).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wyjątkowe logotypy ze wspomnień na 20-lecie konkursu Effie

Kampania wykorzystuje typografię generatywną do stworzenia pierwszych na świecie logotypów wygenerowanych ze wspomnień, spostrzeżeń i przeżyć osób związanych z Effie Poland.

Na kampanię składa się seria filmów z osobami, które na przestrzeni ostatnich 20 lat wniosły znaczący wkład w rozwój Effie Poland.  Są wśród nich między innymi: Małgorzata Lubelska (szefowa marketingu Grupy Żywiec), Dariusz Andrian (CEO VMLY&R, prezes SAR), Paweł Patkowski (odpowiedzialny za marketing Orange), Kot Przybora, Szymon Gutkowski (dyrektor generalny DDB  Warszawa), Anna Pańczyk(CEO Grey London), Agnieszka Kosik (szefowa Facebooka w Polsce), Iwona Doktorowicz-Dudek (wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej), Małgorzata Węgierek (CEO Havas Media Group Poland), Jacek Balicki (wiceprezes ds. marketingu w nc+) czy Piotr Piętka (co-CEO Grupy Publicis).

Wywiady będzie można oglądać na kanale YouTube Effie Awards.

Dla każdej z tych osób został stworzony indywidualny, jubileuszowy logotyp 20-lecia, a ta praca została udokumentowana na 20 produkcjach video stanowiących oś kampanii.

Dodatkowo, na stronie 20 lat Effie można wygenerować swój własny logotyp związany z Effie Poland.

Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi,  za produkcję odpowiada Prodigious. Wsparcie na etapie tworzenia planu komunikacji i partnerstwa mediowego do kampanii zapewnił Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]