„Wyjątkowe razem, jak i osobno” w kampanii lodówek Amica (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła letnia kampania chłodziarek i zamrażarek marki Amica. Akcję pod hasłem „Wyjątkowe razem, jak i osobno” przygotowały firmy Change, ASPE, Value Media, VMR, Get More Social i Q&A Communications.

km
km
Udostępnij artykuł:
„Wyjątkowe razem, jak i osobno” w kampanii lodówek Amica (wideo)

Kampania pod hasłem "Wyjątkowe razem, jak i osobno" wspiera sprzedaż chłodziarek i zamrażarek marki Amica w sezonie letnim. Komunikację akcji oparto na podkreśleniu designu (m.in. ledowe oświetlenie i lustrzany wyświetlacz umożliwiający sterowanie), jakości oraz funkcji produktów (pojemnik Vit Control do przechowywania warzyw i owoców, technologia No Frost polegającą na ciągłym obiegu chłodnego powietrza wewnątrz), a szczególny nacisk położono na promowaniu modeli, które można dowolnie ustawić - zarówno razem, jak i osobno.

grafika

W ramach kampanii, która potrwa do połowy sierpnia br., działania będą prowadzone w telewizji (billboardy sponsorskie, lokowanie w programach  "Masterchef" i "Dzień dobry TVN"), prasie i internecie (portale informacyjne, social media - Facebook, Instagram, Pinterest). Dodatkowo, w ramach współpracy z twórczynią bloga LovingIt, powstaną tematy związane z funkcjami lodówek oraz aranżacją przestrzeni kuchennej.

Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiada agencja Change, za produkcję spotów - agencja ASPE, za zakup mediów - Value Media, za działania w internecie - agencje VMR i Get More Social, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje