„Wyraź siebie” - architekci w kampanii My Way Ceramiki Paradyż

W prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa kolekcji płytek My Way produkowanych przez Ceramikę Paradyż. Akcję przygotowała agencja Red8 Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii płytek My Way reklamowane są ich trzy główne kolekcje: Nomada, Arenaria i Armonies. Poszczególne reklamy pod wspólnym hasłem „Wyraź siebie” są oparte na deklaracjach architektów, którzy w swojej pracy wykorzystują cechy oferowane przez My Way.

grafika

Kampania jest realizowana w prasie, internecie oraz miejscach sprzedaży. Działania w sieci obejmą zarówno klasyczne reklamy wizerunkowe, jak i akcje specjalne na portalach społecznościowych (m.in. Facebooku).

grafika

Kreację kampanii - na zlecenie produkującej płytki My Way Ceramiki Paradyż - przygotowała Red8 Advertising. Dla agencji to kontynuacja współpracy z Grupą Paradyż.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska